woensdag 1 februari 2012

Een bosje roze rozen!


Deze week kocht ik een bosje rozen. Gewoon bij de supermarkt, na het boodschappen doen. Een bos voor 1 euro! Ja, dat kan ik natuurlijk niet laten liggen! Ze zagen er nog mooi uit. 


Het zijn lieve kleine, roze kleurige, roosjes. De roosjes kleuren mooi bij een oud bidprentje.




Buiten is het lekker koud met een winterzonnetje. We kunnen nog even van het winterweer genieten! Goed ingepakt naar buiten en binnen is het fijn met de kachel aan en wat gezellige bloemetjes!

\



Een welkom voor al mijn nieuwe volgers! Leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden!


Fijne dag! 

Groeten Maaike

25 opmerkingen:

  1. Een prachtige kleur hebben die roosjes en met het bidprentje is het plaatje helemaal compleet.
    Heerlijk om het binnen zo gezellig te maken nu het buiten zo koud is!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig zo'n bosje rozen en wat kun je daar dan veel mee doen hè, zo leuk! lekker van genieten!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zeg, dat vleugje roos in huis, en zoals je zegt, lekker genieten van je thuis met deze koude dagen.
    Lieve wintergroet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's!!En heel mooi die kleur roze,is beetje voorjaar met deze kou!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie roosjes en een mooie kleur roze!! prachtige foto's!

    Fijne woensdag!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergezellig Maaike! Mooi gecombineerd!
    groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een lekker ouderwets prijsje, voor zulke mooie rozen....super!

    Ja buiten is het echt winter,maar nu zo met het zonnetje wel goed te doen!
    Gezellige week, groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig bosje rozen in roze, staat gezellig in de kan en in de glazen flesjes! Lieve groet, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Maaike,

    Wat een mooie kleur is dat!

    Voor dat geld, meenemen!! Al was het alleen om ze te drogen!! Maar ze zien er heel goed uit!

    Om deze tijd van het jaar kunnen we wel iets vrolijks gebruiken!!

    Fijne dag verder.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo!

    Ik ben 1 van je nieuwe volgers, dit kwam door je post over de keuken. Wat hebben jullie dat leuk gedaan! Zie dat je ook gordijntjes hebt van rode blokjesstof, in onze keuken hebben we dat ook. Herkenbaar dus!
    Je hebt een leuke blog, kijk vast vaker naar je berichtjes!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Buiten ziet het er zo zonnig uit en dan met jouw mooie rozen en plaatjes is het heerlijk vrolijk.

    Geniet er van en lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's. Het bidprentje samen met de roosjes....prachtig!
    Groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Maaike,
    Wat zijn ze mooi, je roosjes. Staan altijd zo gezellig. En zeker in jouw mooie rode kan. Roze en rood gaan toch best heel goed samen hè? Mooie foto's heb je gemaakt.
    Ik wens je nog een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige mooie kleur en tja voor 1 euro.
    Wat een mooi bidprentje
    dan ga ik zo nog even bij je keuken kijken

    Lieve groet
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vind ik toch zo mooi die oude bidprentjes.
    Je ziet ze bijna nooit meer...jammer hoor.
    En rozxe rozen voor 1 euro en een paar gezellige vaasjes ermee gevuld....wat een gezelligheid voor zo'n klein prijsje.
    Wens je een fijne avond, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige plaatjes met de roosjes en de bidprentjes, wat is dat toch genieten van weinig geld.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt het erg mooi gecombineerd hoor..heel mooi en sfeervol.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo'n mooi bosje voor 1 euro, zou ik ook erg blij van worden. Mooie foto's heb je ervan gemaakt! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben gek op zulke roosjes en bidprentjes vind ik ook prachtig!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Maaike,

    Zo, bij nicht Thea (Crea by Thea) vond ik jou en omdat Maaike het koosnaampje van m'n man is, dacht ik meteen: 'Hier ga ik even kijken...'
    Dus volg ik je.
    Het is toch té gek een bosje rozen voor één Euro. Nederland heeft zo'n goedkope bloemen. Vroeger had ik voor het weekend ook altijd verse bloemen in de vaas maar hier is dat niet zo vanzelfsprekend. Uit eigen tuin als het kan maar lukt niet het hele jaar door. We hebben nu heerlijk geurende narcissen, een heirloom variëteit uit 1939. En gekochte witte hyacinten die ook zo lekker geuren. Dat is gewoon een stukje hemel.
    Lieve groetjes,

    Mariette

    PS je kunt nog net meedoen aan mijn internationale Giveaway van een Giovanni Raspini 925 zilveren alphabet engeltje van eigen keuze... bovenaan rechts op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi die roze roosjes.....en wat combineert het prachtig met het bidprentje!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Bedankt voor je lieve berichtje.Leuk blog heb je.
    Ik ga je ook volgen.
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi combinatie zo, het prentje met de roos!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Als ik bij de supermarkt kom, is het eerste wat ik doe even bij de bloemen kijken. Had nu een bosje amarylesen. Het maakt je hele huis gezellig hè?? Goed weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje!