dinsdag 14 februari 2012

Ariadne at Home en meer!

Vandaag twee leuke berichten! Hebben jullie de nieuwe Ariadne at Home al gelezen? Het is weer een prachtig nummer geworden. En wat nu zo leuk is, is dat wij in de agenda 'at Home&uit' vermeld staan met onze voorjaarsbrocante in de theetuin! 



Zo super leuk, bedankt Ariadne! Mocht je zin hebben om een dagje naar Ommen te gaan, dan ben je van harte welkom!


Om maar even in de leuke berichtjes te blijven. Toen ik vanavond uit mijn werk thuis kwam, lag er een pakketje op mij te wachten. Ik had het weekend de give away van Diana gewonnen! 



De doos was al mooi ingepakt. En alle spulletjes waren ook prachtig ingepakt, met mooie labeltjes. Zo leuk! Diana nogmaals bedankt! 


Dit waren de leuke berichtjes voor nu!

Een fijne week verder! 


Maaike

34 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat jullie in de Ariadne at Home vermeld staan, ik had het wel gelezen maar nog niet de link naar jullie gelegd!! En zulke lieve cadeautjes ontvangen is ook totaal niet verkeerd!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk (en een eer) dat je/jullie vermeld staan in de Ariadne, misschien kom ik nog wel even rondneuzen... Leuk om bij thuiskomst zo'n mooi pakketje te vinden, Diana had er echt iets moois van gemaakt.

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je cadeautjes en dat je in de At Home staat, Super!!!!
    En als ik in de buurt ben kom ik zeker langs, gezellig!!!
    Gr. Jac.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Maaike, fijn dat het goed is aangekomen ... toch een beetje een valentijn cadeau. Zo leuk een stukje in de Ariadne, ik hoop echt een keertje bij je langs te komen.
    Erg leuk dat je er een collage van de give away hebt gemaakt, graag gedaan! Fijne week en een lieve groet, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verrassingsweekje! Ik ga snel in de Ariadne kijken, wat leuk een 'bekende' die erin staat! En de give-away is ook helemaal geweldig. Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk de vermelding in de ariadne en wie weet kom ik nog wel even langs, lijkt me heel leuk!
    gefeliciteerd met je gewonnen give away, lekker van genieten!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hee Maaike!
    Jazeker, ik had het gelezen dit weekend! Zag het ook al wel in de agenda op de site van alles brocante maar nu ook echt in het blad! Leuk he? Ik kom zeker weer kijken!
    En gefeliciteerd met je give away !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zul jij trots zijn dat je daarin vermeld bent en dat is mooie reclame en ik hoop dat je een goeie aanloop daarvan zult hebben. Hartelijke groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou geniet heel erg van je mooie berichten, van de mooie Give-Away, en van de melding in de Ariadne. Deze heb ik nog niet gezien, maar volgens mij heb ik jullie theetuin wel eens vaker in de Ariadne gezien? Kan dat?
    In elk geval een eer!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Maaike,
    Dat zijn zeker leuke berichtjes zeg. Ik ga de datum in mijn agenda zetten en als ik niet hoef te werken zou het zomaar kunnen dat ik langs kom in Ommen op 16 of 17 maart. Ik laat het je nog weten hoor...
    Je give-away van Diana is werkelijk heel leuk, gefeliciteerd met het winnen daarvan.
    Ik wens je nog een heel fijne rest van de week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hé wat leuk voor je! Ik heb hem wel gekocht vanmiddag maar nog niet gelezen. Zometeen even bladeren!

    Groetjes, Jolanda (Rozet)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Maaike.Wat een leuke melding van de Theetuin in de Ariadne .

    ``````````````````````````````

    Ik heb je een Award gegeven
    Hoop dat je het leuk vindt
    Kijk even op mijn blog

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Maaike,

    nou dat is echt mooie reclame hoor en wat zal de taart lekker smaken onder de appelboom!
    Ik krijg er zin in.

    Groetjes van Jayne
    de Zinkenviool

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je in de ariadne staat!
    Je gewonnen give away ziet er ook heel mooi uit.
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gelukjes heb jij allemaal!!!! Ik heb de Ariadne ook voor het weekend gekregen, ik ga het direct opzoeken, want deze is me ontglipt!!! ;(
    En die give-away......wat zul je daar blij mee zijn! Geniet ervan en de groetjes christel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat gezellig buurten bij jou op je blog, genieten, ik ga je ook volgen en leuk dat je in de ariadne at home staat, ik heb hem wel liggen, maar nog geen tijd gehad om in te kijken helaas, morgen een vrije dag en niets op de agenda staan, dus..... even tijd voor mezelf. En ik heb de data in mijn agenda gezet, dus wie weet....!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig wat leuk een vermelding in de Ariadne!
    en gefeliciteerd met je gewonnen Give Away, lekker van genieten!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk zeg zo'n vermelding en van harte met je give away.
    Het is zo leuk om zo'n pakket te ontvangen,ik weet er alles van.
    Met lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Proficiat met je gewonnen give-away! Das echt genieten met het uitpakken ervan! Super dat je vermeld staat in de Ariadne! Jammer dat het zo ver weg is anders was ik zeker gekomen!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk dat jullie vermeld staan!! en helemaal feest als je give away er is en dat op valentijn, geniet ervan!!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat leuk dat jullie vermeld staan en dat geeft een trots gevoel vind je niet.
    vind je blog erg gezellig en ben volger geworden.
    fijne dag en groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk om in de ariandne te staan.Heb hem vanmorgen net gehaald. Dus straks maar even maar ben ook met wat nieuws aan het freubelen. Namenlijk voor mijn verjaardag gekregen.

    Nog van harte met je give away. Het ziet er allemaal prachtig uit.

    Lieve groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou, kan me voorstellen dat je trots bent zeg! Dat is toch een eervolle vermelding in de Ariadne.
    Jammer dat je voor mij zo ver weg zit....

    En zo'n give-away is wel een feestje om uit te pakken!
    Groetjes en nog bedankt voor je tip!
    Joanike

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk je vermelding in de ariadne, ik schrijf het nu in mijn agenda!!

    Ik beloof niets,maar het lijkt mij leuk!!

    Super give away!!
    Groeten Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hé wat leuk jullie vermelding in de Ariadne :-)
    Ik ga de datum noteren en wie weet zover is het niet.
    Gefeliciteerd met je Give Away !!!!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  26. O, wat goed zeg en jullie verdienen het hoor...geweldig toch om je zelf vermeld te zien staan...
    Mooi je prachtige cadeautjes...

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. geweldig dat jullie in de Ariadne staan.

    en wat een verrassing bracht de postbode voor jou.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Superleuk om in de Ariadne te staan! Nu wordt het lekker druk op 16 en 17 maart!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Maaike!

    Wat leuk dat je vermeld staat in de Ariadne!
    En als ik een keer in de buurt van Ommen ben kom ik zeker een keer kijken, lijkt allemaal heel gezellig op je foto's! Ik hoop voor je dat je veel klandizie krijgt op 16 en 17 maart.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Bedankt voor je berichtje op mijn blog!! Leuk dat je volger bent geworden! Ik ben natuurlijk ook een kijkje hier komen nemen. Leuk allemaal en wat leuk dat je in de Ariadne at Home vermeld staat met de voorjaars-brocante in de theetuin. Ik ga ook volger bij jouw worden.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi!!

    Ik heb het gelezen hoor in de Ariadne!!
    Wat een leuk idee trouwens...zo'n Pipowagen!
    Enne...leuke verassing!!
    Gewonnen met de give away,gefeliciteerd!
    Groetjes Petra,

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Maaike, ik zag het al in de ariadne staan, leuk hoor voor jullie...en proficiat met de give-away

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Maaike, welkom als volger op mijn blog!
    Wat een bofbips ben jij, in de Ariadne EN een GiveAway!!!!
    Geniet ervan!!
    Wat een leuk blog heb je en wat leuk dat je in maart een brocante organiseert, ik zou best willen komen kijken, altijd leuk dat soort uitstapjes, zeker met een theetuin erbij!
    Ik ga kijken of het lukt! Anders misschien een andere keer.
    Ik ga jou ook volgen!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Tuurlijk heb ik het ook gelezen.
    Erg leuk artikel zeg en wat gezellig zo'n
    pipowagen.
    Wedden dat r velen langs zullen komen.
    Veel succes, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje!