zondag 19 februari 2012

Bloemetjes!


Vandaag een bloemetjes post. Herinneren jullie je het kijkje bij ons in de keuken nog? Klik hier voor deze post. Op onze keukenplank stond deze oude puddingvorm met bolletjes.



Ik vond de bolletjes al mooi staan! De bolletjes zijn inmiddels prachtig uitgekomen. De blauwe druifjes zijn inmiddels tevoorschijn gekomen!

 

 


Wat zijn ze mooi met hun kleine kelkjes! Ik hoop dat ze binnenkort in de tuin ook tevoorschijn komen!

Ik wens jullie een fijne week!

Maaike

36 opmerkingen:

  1. Prachtig!!! je had al gezien dat ik ze in het wit heb staan☺ en ik heb er vandaag eens aan geroken..
    Wist je dat ze ook lekker ruiken, nu weet ik waar de engelse banming vandaan komt ..."grape hyacint"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die bollen in de pudding vorm, en blauwe druifjes helemaal mijn ding. Mooi kleur en ze geuren heerlijk. Fijne week, groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja,ik blijf dit ook altijd weer mooi vinden!
    Mooie foto's.

    Jij ook een fijne week!
    Groetjes Petra,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om je blauwe druifjes in een puddingvorm te plaatsen!! En van mij mogen de bollen buiten ook tevoorschijn komen, heb wel zin in de lente!

    Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Léuk die blauwe druifjes in de puddingvorm !!!
    Nu hopelijk snel richting LENTE
    Ik zie die druifjes namelijk liever buiten dan binnen ;-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor, die blauwe druifjes...! Lt het voorjaar maar komen, heb al helemaal de lentekriebels!
    Fijne week!
    jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je keuken is echt geweldig hoor en de styling ook zeer sfeervol en prachtig die blauwe druifjes supermooi....groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb net even een kijkje genomen in je keuken, wat een verandering en ontzettend mooi geworden.

    Dit vind ik nu zo leuk van bloggen, je komt van die schitterende ideeen tegen, zoals nu een puddingvorm omgetoverd naar een bloempot, geweldig!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk....ik heb dezelfde witte puddingvorm die jij ook hebt staan; ik heb er narcisjes ingezet.
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoor, blauwe druifjes in een puddingvorm. Is ook wel een hele mooie!
    Fijne week en lieve groetjes van Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat staat dat lief in de je puddingvorm!
    oh ja laat het voorjaar maar snel komen, ik heb er zo'n zin in, lekker weer naar buiten!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi zeg en ja ik hoop ook dat ze binnenkort weer veelop te zien zijn heerlijk het voorjaar mag van mij alwel beginnen!
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi die blauwe druifjes! En ik zag het stukje staan in Ariadne, wow, leuk hoor!! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Laat die bollen maar uitkomen. Ik heb er zo'n zin in! Bij jou thuis is het in ieder geval al begonnen."Lente" Heel erg leuk.
    Fijne avond verder en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is zo genieten met al die voorjaarsbloemen! Deze vind ik ook heel lief, en dat komt ook door de kleurcombinatie van het zachte blauw met het grijs van het zink.
    Nog goed 4 weken, dan is het echt lente!

    PS> als je die woordverificatie ook zo irritant vindt, kijk dan even op mijn blog van 18/2.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zeker mooi! geniet ervan!

    Fijne week!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuk die blauwe druifje in de PUDDINGVORM
    Ik heb witte druifjes in een oud ENGELS cakeblik.
    Ook zo mooi,wat kan je daar toch van GENIETEN he.

    FIJNE WEEK

    LIEFS PIETA

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig je blauwe druifjes! Laat het voorjaar maar komen, ik heb er ook helemaal zin in.

    Groetjes en een fijne week,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn zo mooi......mijn TROUWBOEKETBLOEMENTJES!!!!!
    Op naar het VOORJAAR....ik heb er ook zin in.
    Nog een fijne dag & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijk he die kleine schoonheden met hun mooie blauwe rokje.
    Ik kan ook niet wachten totdat hun neusjes boven de grond uit steken.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gezellig de lente al in huis, staat leuk in de puddingvorm.
    Fijne week en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk die bolletjes in een puddingvorm.
    Fijne dag, groet Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Maaike,
    Wat heerlijk hè, als die blauwe druifjes gaan bloeien. Wat leuk om ze in de puddigvorm te zetten.
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Vind het zo leuk om bolletjes eens ergens anders in te zetten dan in een potje... leuk zo in de puddingvorm!

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ja, blauwe druifjes....
    Wat staat dat gezelllig in een puddingvorm.
    Altijd leuk zo'n alternatieve pot.

    Fijne dag, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi de blauwe druifjes maar ook de puddingvormen,....echt het voorjaarsgevoel,een hele fijne week,XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ziet er leuk uit zo in die vorm leuk idee ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Genieten zo met al die bolletjes en nu ze bloeien echt het lente gevoel
    Ik heb een Versatile blogger award gekregen en wil hem aan jouw doorgeven. Kom graag op je blog en ben altijd blij met je reacties.

    Lieve groet en een fijne week
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zo leuk he,genieten
    Ik heb ze hier in de tulband staan

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gezellig hoor het voorjaar in de keuken,staat leuk in die puddingvorm. Gr. Jac...

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig staan de blauwe kraaltjes zo in de puddingvorm.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuk die puddingvormen voor de blauwe druifjes. En ik vind je pipowagen ook leuk!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ik vind je pudding vormen erg mooi en de bolletjes staan er super in.
    die doen het altijd goed en je krijgt er zo,n sfeer mee in je interieur.
    groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh dat is genieten,ik be volger geworden van je leuke blog..
    ♥ Liefs Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Blauwe druifjes blijven mooi! Geniet ervan!
    Fijn weekend!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat ontzettend leuk! Druifjes in een cakeblik, hoe kom je erop. Ik heb witte druifjes ontdekt, zo gaaf ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje!