vrijdag 24 februari 2012

Lekker rommelen!

Even weer tijd voor een post! Het was een drukke week. Lekker druk op mijn werk in het ziekenhuis en voor de brocante winkel! Vandaag was ik een dagje vrij. Fijn thuis even rommelen. En (te)veel willen doen in een dag... Met de kwast en de witte verf in de weer geweest. Druk bezig met de voorbereidingen van onze voorjaarsbrocante in de theetuin en met de webwinkel. Altijd leuk om weer foto's voor de site te maken en pakketjes te mogen versturen! Brocante spulletjes uitzoeken voor de pipowagen. Gewoon lekker rommelen! 





Natuurlijk heb ik vandaag ook nog even tijd gemaakt om langs de kringloop te gaan. Ik heb dit oude geldkistje gekocht.


Deze week heb ik trouwens de Versatile blogger award gekregen van Esther, van Created by Essie. Bedankt voor de waardering Esther! 

Ik ga even rustig met een kopje thee bij jullie bij lezen. 




Allemaal een heel fijn weekend!

Groeten Maaike


Dit is trouwens de link naar de webwinkel: klik hierOok vandaag heb ik weer nieuwe spulletjes geplaatst.

30 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n rommeldagje. Dat had ik dus dinsdag. Kan ik echt van genieten. Dit weekend staat er ook weer veel op de planning, ook rommelen en ja, ook de tuin begint weer te lonken. Wanneer gaat jouw theetuin open? Lijkt me leuk om eens te kijken, en Ommen is hier helemaal niet zo ver vandaan.
    Alvast fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je award! Ik heb deze ook van Esther gekregen.
    Ik ga ook even een kijkje in je webwinkel nemen.

    Fijn weekend1

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful items I'm starting to paint on Tuesday the trim in the house.....wish me luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n rommeldagje. Van alles doen en bij mij geheurd het allemaal door elkaar.

    Wens je een fijn weekend

    Lieve groet
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd....leuk hoor die nieuwe spulletjes.
    Ik doe een kopje koffie met je mee!!!!
    Fijn weekend & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,hoi,gefeliciteerd met je welverdiende award,...en je hebt mooie nieuwe spulletjes voor je winkel,......heerlijk,he een rommeldagje,hier vandaag ook,echt super,....een heel fijn weekend,XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha...ook hier de verf nog aan mijn vingers.
    ik heb een gouden lijst onder handen genomen met kalkverf!
    Prachtig geworden, vind ik :)
    Heerlijk zo ontspannen na een drukke week!
    Geniet van je weekend, groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind ik ook altijd zo zalig ...een dagje maar aanrommelen.
    Je hebt leuke spulletjes voor je winkeltje hoor ennuh...nog proficiat met je award.
    Ik wens je een gezellig weekend, Groetjes, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh leuk ben even in je winkeltje gaan snuffelen en nu zie ik ook je theetuin en de Pipowagen! Wat gezellig!! Heb je de spullen van je winkel ook echt in de Pipowagen staan? Ik mag van mezelf even niks kopen totdat de woonkamer helemaal klaar is, haha, stimulans om er werk van te maken! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker druk, druk, druk en een dagje lekker aanrommelen. Heerlijk.
    Je hebt een leuke kist gekocht.
    Gefeliciteerd met je award!

    Fijn weekend, Maaike
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Altijd fijn om een dagje te rommelen! Succes met de voorbereidingen van de voorjaarsbrocante, je hebt in ieder geval weer heel veel leuke spulletjes.

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is wel een gezellige drukte ,de voorbereiding van de voorjaarsbrocante in de theetuin .
    Veel succes ermee.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. lekker zo'n van-alles-doe-dagje. succes met de voorbereidingen maar bovenal, geniet er ook van. Hoop dat je kopje thee heeft gesmaakt en dat je lekker rustig blogs hebt kunnen bekijken
    liefs willie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet dat er gezellig uit in je theetuin, wat zal dat lekker zitten bij mooi weer!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heerlijk he z'n dagje rommelen...ik kom graag bij je snuffelen hoor in de teetuin tzt! fijn weekend!
    jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ja zo'n vrije dag vliegt voorbij he, eigenlijk kom je dan tijd tekort.

    goed weekend
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk zo n dagje lekker rommelen dan komt er toch het meest uit je handen vind ik.
    Ik ga zeker even een kijkej nemen op je site.
    Gr en een fijn weekend Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lekker zo'n dagje. Je ontdekt allerlei nieuwe mogelijkheden.
    Je hebt ook een leuk webwinkeltje.
    Ik ga je volgen. 'k Houd ook wel van dit soort dingen.
    Groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ooh hier is het verander virus ook toe geslagen heerlijk hé dat lekker rond hobbelen en knutselen.
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ga vlug even kijken wat voor leuke dingen je hebt geplaatst ,het ziet er hier allemaal weer gezellig uit!
    een heel fijn weekend!
    Liefs ,Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Héérlijk zo'n dagje rommelen.
    Succes met alle voorbereidingen voor de voorjaarsbrocante. Je bent er maar druk mee :-)
    Mooi geldkistje en nu maar vullen hihi
    Fijn weekend !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heerlijk zo'n dagje niets hoeft en niets moet en dan lekker wat aanrommelen in huis of in de tuin..i love it....groetjes en fijn weekend Marjon
    ps leuk serviesje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met de Award!

    leuk, je rozenmok en het bordje!!

    Fijn weekend.

    Lieve groet, Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Maaike,

    Bedankt voor je leuke reactie! Ik ga je ook volgen hoor!

    Fijne zondag verder!

    Groetjes, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  25. lekker he kan een dagje aan het rommelen zijn.
    en nog proficiat met je award.
    vind je mok erg leuk ook.
    fijne zondag verder

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Das toch zo fijn een dagje rommelen! Ik doe dat ook zo graag! Trouwens proficiat met je award!
    Fijne avond en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een fijne week weer na een dagje rommelen en veel succes met de voorbereidingen. Schattig geldkistje hoor!
    Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Succes met de voorbereidingen! Ik heb dit weekend dat stukje gelezen in de Ariadne, was er nog niet aan toe gekomen, dat is nog eens reclame, leuk voor je!
    Fijne week,
    groetjes Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Fijn dat je m'n blog bezocht, ook ik ga hier bij jou eens rondneuzen. Je webwinkel wenkt mij al, dus ik moet vlug gaan kijken.
    groetjes Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heerlijk is dat in de tuin werken he. Even verstand op nul er nieuwe energie opdoen. Succes met de voorbereidingen van de lentefair.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje!