vrijdag 17 februari 2012

Award!



Bedankt voor al jullie reacties op mijn vorige blog! Super leuk! En ik blijf nog even in de leuke berichten! Ik heb de 'Liebster Blog' Award gekregen van Joke, van de blog star 16. Wat een verrassing! Dank je wel Joke! 
Ik heb besloten deze award aan jullie allemaal door te geven. Ik vond het te moeilijk om te kiezen... Ik krijg zoveel mooie reacties van jullie, van volgers en 'stille lezers'. De blogs die ik van jullie lees zijn allemaal een award waard! Mooie, gezellige, grappige en soms verdrietige posten. Jullie verdienen wat mij betreft allemaal een award! 

En dan had ik nog een vraagje: Ik wil mijn leeslijst graag helemaal verplaatsen naar mijn blog (in de rechter balk onder 'mijn lijst met blogs'), omdat ik toch posten van de blogs die ik volg mis (in de leeslijst op het dashboard). Nu is mijn probleempje dat ik maar een beperkt aantal blogs kan toevoegen aan mijn lijst. Weten jullie hoe ik dit kan oplossen?

Ik ga nu snel naar mijn werk, nog een dagje werken.



Alvast een fijn weekend!

Groeten Maaike

21 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd meid met je award!
    Wat leuk voor je dat je in de ariadne staat, dat is een opsteker, hartstikke leuk.
    Ik hoop dat je veel nieuwe mensen naar je toe trekt.
    Over je vraag snap ik niet helemaal wat je bedoelt, ik hoop dat iemand anders het snapt en je er mee kann helpen.
    Fijn weekend Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je Award en leuk dat je hem aan ons allen doorgeeft!
    Ook ik snap niet helemaal hoe je dat bedoelt en hoop dat iemand anders je kan helpen.

    Groetjes en een fijn weekend,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je AWARD!!!!!
    En dan nog in de Ariadne vermeld staan,jou dag kan niet meer stuk!!!!
    Met lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte met je Liebster Blog Award !!!
    Euh ... ik zie helemaal geen leeslijst staan ;-)
    Fijn weekend !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met je award, het is altijd leuk om waardering te krijgen!!

    Ik snap wat je bedoelt over de leeslijst. Voorheen had ik er een onbeperkt aantal staan, als ik er nu één aan toe wil voegen blijft het Opslaan eeuwig hangen en lukt het niet om uit te breiden. Ik mail je even een link door, want ik heb dit voorgelegd aan blogger...de Engelse helpdesk erkent het probleem en is aan het onderzoeken waar het probleem vandaan komt. Het ligt dus niet aan jou :-)!

    Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met je award, verdiend hoor! Het is altijd zo gezellig hier.
    Helaas kan ik je niet helpen, ben zo onhandig met dat soort dingen!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je award en dat je in de Ariadne staat. Te gek!!! Wat betreft probleem: ga naar ontwerp, indeling en dan naar blogs die je volgt en daar ook toevoegen, dan krijg je ze op je blog.Ik denk dat dit is wat je bedoeld. Succes. Gr. Jac....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met de award! Je probleem is waarschijnlijk al opgelost, lees ik hierboven.
    Fijn weekend, groeten, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dikke kus voor je award! dubbel en dik verdiend, liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Maaike, met je award! En leuk dat je hem iedereen gunt.
    Ik kan je niet helpen met het probleem, want je weet wel hoe je een bloglijst op je blog krijgt, zoals te zien is en zoals Jac. zegt. Dus misschien is het het probleem van Ingrid.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat super leuk dat je vermeld staat in de Ariadne,super leuke en gefeliciteerd met je award,dubbel en dwars verdiend,........nog eventjes werken en dan heerlijk weekend vieren,......XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van Harte met je award. Het zij je van Harte gegund

    Liefs
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd met je Award en die heb je dan ook dubbel en dik verdiend..................!!!!!!
    En wat lief dat je hem iedereen gund.
    Fijn weekend gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Maaike,
    Wat leuk hè, die award, ik heb hem ook gekregen.. ben er best blij mee...
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je award! Zelf heb ik geregeld blog-problemen (laat plaatsen van een post en ook het volgen gaat niet altijd naar wens) dus helaas kan ik je niet helpen...

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    De oude bank ken ik inderdaad (leuke winkel), ben er nu een poosje niet geweest, maar ga misschien binnenkort nog wel even de nieuwe JDL ophalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je award en in de ariadne at home, zo leuk ! Prachtige foto ook met het kopje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je Award! En over je leeslijst, daar zou ik me even in moeten verdiepen, dat weet ik zo gauw niet op te lossen!
    Suc6

    Heel fijn weekend,
    liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De ariadne ligt hier op tafel, lekker voor vanavond, had dus nog niet gezien dat je erin vermeld stond. En voor je blog-vraagjes heb ik geen antwoord snap er zelf af en toe ook niets van maar misschien heb je iets aan deze link;
    http://bloggendoejezo.blogspot.com/

    Fijn weekend, groet Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb je inderdaad gezien in de ariadne at home, koop het blad niet meer elke maand maar deze dus toevallig wel, leuk toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte proficiat met je Award! Je hebt het verdiend!
    Fijn weekend en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. jij ook gefeliciteerd met je award he!!!
    leuk als je zoiets krijgt!
    fijne zondag,
    groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje!