woensdag 29 februari 2012

Borduurwerk ~ Fleur en kleur op woensdag ~


Als eerste een welkom voor mijn nieuwe volgers! Leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden!
Bij de kringloop vond ik deze geborduurde lap! Het bloemetje trok gelijk mijn aandacht. Daar heeft vast iemand lang aan zitten werken. Het is namelijk een lange lap!


  

  

Ik weet nog niet precies wat ik er mee ga doen. Hij ligt nu opgevouwen wel gezellig in de nis in de kast. Misschien wordt het ooit nog een kussen? Of hij komt als het zonnetje schijnt over de tuintafel! Mogelijkheden genoeg!


 

Hiermee doe ik mee met de ~ Fleur en kleur op woensdag ~ van Veronique. Kijk voor meer fleur en kleur op haar blog!


Fijne dag!

Maaike

34 opmerkingen:

  1. Hallo Maaike,
    Wat een mooie fleurige, kleurige lap. Daar moeten wel heel veel steekjes in zitten, zo'n grote lap. Op je tuintafel zal deze vast geweldig staan, daar heb je de hele zomer veel plezier van.
    Ik wens je een heel fleurige woensdag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige tafellakens...zou zo graag willen weten wie ze dan gemaakt zouden hebben...daar zit een hoop arbeid in....dat je het dan weg doet....begrijp ik niet.
    Ik wens jou er veel plezier mee....op naar de zomer.
    Fijne dag nog & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig deze fleurige kleurige lap! Je kan er inderdaad van alles mee en zelfs in de nis in de kast staat ie al heel erg gezellig!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie m'n moeder zitten, altijd in de weer met de borduurnaald..
    Geniet van je vrolijke kleed en ja, over de tuintafel lijkt mij mooi!
    Fijne dag, groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Maaike... ik dacht dat bloementje ken ik .... ik schaam me dood...ik heb het een paar weken geleden weggegooid. anders had ik hem naar je opgestuurd. denk dat het als laken op de tafel wel erg mooi zou zijn maar een kussen is ook wel leuk. ben benieuwd wat je gaat doen.
    liefs willie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke lap, erg fleurig. Tja, je kan er van alles mee doen, kussentje, lopertje voor op tafel, ga zo maar door. Veel plezier er in ieder geval mee! Liefs, Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dit lapje zal vast een goede bestemming vinden! groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een werk inderdaad om zoiets te maken! Ik vind'm erg mooi, je vindt er vast wel een plekje voor! Fijne, kleurrijke woensdag! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Da's nog eens echt een schat die je gevonden hebt bij de kringloop! Mooi hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie en kleurrijke vondst bij de kringloop...daarom kom ik er ook altijd zo graag!

    Ik wens je een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Te gek!! Die prachtige lap had ik dus ook ECHT níet laten liggen!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk he Maaike die kringloopvondsten...en wie heeft er aan gewerkt...!Spulletjes met een (verborgen) verhaal...!
    groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een kunstwerk en ik vraag me altijd af waarom mensen zoiets wegdoen..geweldige vondst zeg en zo kleurig op deze mistige dag.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is heel mooi! je kan er idd alle kanten mee op!


    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig borduurpatroontje! Leuk dat je zoiets dan weer vind. O,jee wat mis ik de echte kringloopwinkeltjes uit Nederland!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi zeg,ik vind dat zo knap als mensen kunnen borduren,ik bak er helaas niets van,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is leuk gevonden van je!!! een geborduurde tafelloper..
    Ik heb dus nu wel een ideetje voor de volgende woensdag opgedaan hier.
    Dus ik ga je nog eens naapen, want hier liggen nog zat geborduurde lappen, en die verdienen het ook om eens in se zchijnwerpers gezet te worden, net jij al zegt, er heeft iemand heel lang aan gewerkt, en ook zijn best op gedaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk om zoiets kleurig en fleurig tegen
    te komen.
    Komt altijd wel een plekje voor.
    Fijne dag, trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een mooie zonnige, kleurige loper. Ik zou hem over de tuintafel leggen en niet verknippen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  20. MOOI-een lap met een verhaal-de bloemen vind ik prachtig-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bijzonder en mooi het handwerk van eerder .....
    Zelf ben ik niet zo van kleuren, wel pastels in de zomer of het sleetse. Deze lap heeft wel iets heel vrolijks.
    Ben benieuwd wat je er uiteindelijk mee gaat doen!

    Geniet van je avond!!

    Lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een supermooie tafelloper.
    Ik denk dat het heel vrolijk op je tuintafel zal staan.

    FIJNE AVOND,,,,
    LIEFS PIETA

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Soms kan je echt leuke spulletjes vinden in de kringloopwinkel en inderdaad jij hebt er een pareltje uitgevist.

    Je zal er vast wel een plekje voor vinden...

    liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt nostalgische gezelligheid, heel erg leuk...groetjes Marjon

      Verwijderen
  24. Leuk Maaike, een mooie vondst! Daar hebben wat uurtjes in gezeten en dan koop je het voor een leuke prijs. Gelukkig is het bij jou op een goede plaats! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Maaike. Wat leuk dat je mij bent gaan volgen. Wat een vrolijke tafelloper. Laat het zonnetje maar komen, want het staat vast erg gezellig op jouw tuintafel. Fijne dag, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Maaike,

    Mag ik je vragen wat voor een toestel je hebt gekocht? Ik ben me nog aan het orienteren en heb eigenlijk geen idee wat ik kopen moet. Hoor 't graag, thx!
    Groetjes Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. prachtig he zonde he dat mensen dat zomaar weg doen ....maar geef jij het maar een tweede leven ben benieuwd wat het gaat worden ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat eem mooie vondst ! Echt mooi die bloempjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Maaike,
    Ik ga jou ook volgen.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je hebt die mooie lap in ieder geval al voor Fleur en Kleur kunnen gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een mooie vondst en ik denk dat het bij jou een prachtig plekje krijgt.
    het borduurwerk is schitterend en daar zitten heel wat uurtjes in.
    fijn weekend meisje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Bedankt voor je felicitatie! Morgen beginnen we met breken...als eerste wordt de woonkamer aangepakt. Er zullen de komende tijd veel voor en na foto's volgen.
    Fijn weekend liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje!