zondag 20 november 2011

Tegeltjes wijsheden


Op de blog van Yvonne Met Brocant Label zag ik de 'doe je mee met het foto idee' lijfspreuken op een tegeltje. Wat een leuk idee, dus ik doe mee!

Wij hebben een paar weken geleden een tegeltje van mijn vader gekregen. Hij heeft het tegeltje zelf op internet ontworpen en laten maken. Het tegeltje hangt bij ons in de hal! Zie de foto hierboven.


MY HOUSE
My House is small.
No mansion for a millionaire.
But there is room for love.
And there is room for friends.
That’s all I care.


De onderstaande tegeltjes heb ik met de tegelspreukmaker gemaakt:


Van mijn moeder heb ik een paar jaar geleden een mooi schriftje gekregen met 'oma's wijsheden'. Hier hebben verschillende mensen een spreuk in geschreven. Ik zal eens kijken of ik van een paar mooie teksten nog een tegeltje kan maken!

Groeten Maaike

3 opmerkingen:

  1. Hallo Maaike, wat een verassing dat er nog zulke mooie tegeltjes binnen komen. Wat ik bijzonder vind is dat je zo'n mooie spreuk erop gezet heb die je van je vader heb gekregen. Blij ook met het bonte tegeltje, dus hartelijk dank voor je bijdrage. Ik heb hem erbij gezet. Ik wens je nog een hele fijne zondag toe.

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie spreuk en extra bijzonder dat je vader deze zelf heeft bedacht!

    Een fijne avond,

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi heel leuk dat je volger bij me bent geworden...natuurlijk kom ik ook even op jou blog kijken die er ook leuk uit ziet maar pas bent begonnen .... wens je heel veel plezier in blogland en natuurlijk word ik ook volger van jou blog zodat ik je post niet kan missen ....voor nu tot de volgende keer bij je nieuwe post ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje!