zondag 27 november 2011

Een gezellig etentje


Vanavond hadden we een etentje bij ons thuis. Mijn ouders en broers en zussen kwamen gezellig eten! Ik heb nog snel even een paar foto's gemaakt voordat we aan tafel gingen!




En het menu. Als voorafje hadden we Franse bospaddenstoelensoep met stokbrood. Als hoofdgerecht lasagne, een zuurkoolschotel en een salade. Als toetje warme appeltaart met vanille ijs en vanillesaus. 

Het smaakte allemaal lekker en het belangrijkste: het was erg gezellig! 


Een fijne week!

Groeten Maaike



6 opmerkingen:

  1. mmmmm klinkt heerlijk ziet er ook erg sfeervol uit ... fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige tafel Maaike, ik zou zo aan willen schuiven, heerlijke gerechten, maar ik denk vooral ook, de gezelligheid zo samen bij en met elkaar.

    Geniet van een nieuwe week!!!

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een gezellig gedekte tafel, heerlijk eten en leuk gezelschap; een fijne afsluiting van het weekend!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er gezellig uit en het klinkt ook heel lekker allemaal. Fijn dat jullie het leuk hebben gehad.

    Fijne dag!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig zo samen tafelen en je menu klinkt heel goed!!

    fijne week
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammie, je menu klinkt lekker.. lasanje! En ik ga je blog volgen hoor!

    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje!