zondag 6 november 2011

Brocante spulletjes in onze webwinkel!

We hebben de afgelopen tijd erg hard aan onze website gewerkt! Erg leuk om te doen! Vanaf vandaag hebben we de eerste spulletjes in onze webwinkel staan!

Hier onder vast een paar foto's van onze artikelen:  



We vinden het leuk als jullie een kijkje komen nemen op onze website: www.brocante-theetuin.nl


Nu alles in de theetuin en pipowagen en op de website een beetje loopt, heb ik meer tijd om jullie iets van ons eigen huis te laten zien!

Fijne dag! Groeten Maaike

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je ook bij mij volger bent geworden.
    Ik vind jullie theetuin met pipowagen geweldig en ga zeker ook even een kijkje nemen op de website!

    Groeten,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi, bedankt voor je berichtje op mijn blog.

    Wat leuk dat jullie een theetuin hebben. Ik zal af en toe bij je kijken hoe jullie vorderen.

    Groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje!