woensdag 23 november 2011

Bloemetje op woensdag!


Graag wil ik mijn eerste volgers bedanken dat ze mij zijn gaan volgen, welkom! Ik vind het erg leuk om jullie enthousiaste reacties te lezen!

Het bloggen zelf is nog een beetje wennen en zoeken. Hoe gaat het allemaal in zijn werk? Wie kan ik volgen? Wie schrijft wat? Wat zet ik er zelf op?
Maar wat ik al wel heb geleerd, en wat ik een heel leuk idee vind, is een bloemetje op woensdag! Vandaar dit plaatje van de rozen die ik op tafel heb staan.


Groeten Maaike


Meer bloemen op woensdag op deze blog.

7 opmerkingen:

  1. Leuk dat je aan het bloggen bent. En het bloemetje op woensdag is altijd heel fleurig en gezellig. Je hebt prachtig rozen.
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent al in de stemming met je mooie bloemetje, geweldig dat je meedoet..en je leert het vanzelf hoor Maaike!!!
    De volgers komen wel en jij plaatst leuke berichten, dus het komt helemaal goed.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi boeket rozen heb je daar. Ze staan prachtig in de kan!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. p.s. het is trouwens erg leuk om te blog te ontdekken ... heb me meteen aangemeld aan volgster!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je meedoet aan het bloemetje op woensdag en zo ontdek ik ook jullie blog ;) Leuke vondsten heb je gedaan!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    ps. Ga jullie natuurlijk volgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie roosjes! Leuk dat je meedeed, ik vind het geweldig al die bloemetjes!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje!