vrijdag 5 oktober 2012

Op naar Frankrijk!


Bedankt voor al jullie leuke reacties die ik op mijn vorige bericht heb gekregen! Leuk!

Komend weekend ga ik samen met mijn moeder naar Frankrijk, naar een brocante markt! 

We slapen een nachtje in Breda. We hebben al een snuffelhal in Brabant op de route staan. Als jullie nog tips hebben, zijn die zeker welkom! 




Dit is een foto die ik op een vorige brocante markt heb gemaakt. Vaak ben ik veel te druk aan het rond kijken, dat ik mijn fototoestel helemaal vergeet!

En je kan natuurlijk nog steeds mee doen met mijn give away! Klik dan even hier. 


Alvast een fijn weekend! 

Groeten Maaike

17 opmerkingen:

  1. 's-hertogenbosch - brabanthallen maar hoogstwaarschijnlijk zul je die al bedoelen hihi
    ik wens je veel plezier met je moeder en geniet er maar lekker van
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier jullie in Frankrijk!
    Ik hoop dat jullie veel leuke dingen tegenkomen.
    Leuke foto trouwens van al die emaille emmers!

    Alvast een fijn weekend!!
    Groetjes Petra,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow... wat een emaille, helemaal leuk!! Veel succes in Frankrijk en natuurlijk...met een volle auto retour ;)
    Veel plezier samen, lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel plezier en dat de wagen maar vol mag zitten op de terugweg! groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel plezier hoor en hopelijk hebben jullie er goed weer bij!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig om dit samen met je moeder te doen, ik wens jullie een bijzonder geslaagd weekend!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel succes ik hoop dat jullie met veel moois thuis komen.

    groetjes, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oww leuk!! Heerlijk zo'n uitje, al zal het ook wel knap vermoeiend zijn. Maar geniet ervan en hopelijk een héle goede score!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wens je heel veel plezier op brocantejacht in Frankrijk en hoop dat je met mooie dingen terugkomt.
    Een fijn weekend met je moeder!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk vooruitzicht...en wat gezellig om dit met je moeder samen te doen.
    Ben benieuwd naar je mooie vondsten....
    Fijn weekend

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk om een weekendje samen weg te gaan en naar brocante te speuren; ik hoop dat jullie met mooie vondsten terugkomen. Veel plezier!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hopelijk wordt het vandaag een geslaagde dag!!!
    Wat een mooie foto, heerlijk al dat emaille bij elkaar.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hello,

    Hoop voor jullie een goede vangst te hebben succes!!
    Fijn weekend,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooo wat leuk, ben benieuwd wat je allemaal vind!!
    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OOhh leuk, overnachten in Breda, da's vlak bij mij...ik ben wel benieuwd welke 'snuffelhal' je bedoeld in Brabant??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties

    1. Hoi Marian,

      We waren bij de snuffelhal in geldermalsen geweest! Niet helemaal in Breda ;) maar wel op de route voor ons!

      Groeten Maaike

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje!