donderdag 25 oktober 2012

Herfst, herfst, herfst!!!



Het is echt herfst! Het is mooi weer voor een lekkere herfstwandeling! Lekker met je laarzen door de herfstbladeren stampen.



Overal zie je tussen de gekleurde blaadjes mooie paddenstoelen staan. Vooral de rode met witte stippen vind ik erg mooi! 

 

Komende zaterdag hebben we weer brocante verkoop in de theetuin! Jullie zijn natuurlijk van harte welkom! Het wordt koud, maar volgens mij wel met een zonnetje. We zullen het kacheltje lekker warm stoken! www.brocante-theetuin.nl


Geniet van het weekend! Groeten Maaike


10 opmerkingen:

  1. mooie fotos. wat heerlijk he... herfst. ik geniet er dit jaar ook zo van. Leuk zo'n brocante markt.
    Veel succes dit weekeind.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello,

    Prachtige foto's!!
    Paddenstoelen geweldig!!

    Lieve groet,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Maaike,

    Mooie stemmige herfstfoto's heb je hier! Het verbaast me gewoon hoeveel blad er in Nederland al op de grond ligt... Hier is het nog rond de 28°C en mooi zonnig met strakblauwe lucht. Laten we het nog maar even zo houden.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blijven altijd leuk die paddestoelen. Ik kom ze nooit tegen zo met die stippen...
    Fijn weekend alvast en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk herfst !!...fijn weekend...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's van het bos, ik wil er ook nog steeds naar toe maar het komt er maar niet van!

    Veel succes morgen met de brocante verkoop in de theetuin en een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke herfstfoto's!
    Ik wens je een heel fijn weekend!

    Liefs, Juliƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk die herfst!
    Heb er ook al fijn van genoten.
    Wens je morgen een mooie dag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige herfstfoto's en wat heb je de vliegenzwammen er mooi op gekregen.....fijne week en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb ook steeds de neiging om door de bladeren te schoppen....heerlijk!

    Fijn weekend

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje!