vrijdag 30 december 2011

Bijna 2012...




Het is alweer 30 december 2011. Nog eventjes en we gaan weer het nieuwe jaar in! 2011 was een jaar met veel mooie herinneringen. In september van dit jaar zijn mijn moeder en ik begonnen met onze brocante en theetuin. We hadden het er al vaak over gehad en wat is het toch leuk dat we dit jaar echt zijn begonnen! In het jaar 2011 ben ik ook begonnen met bloggen, ook hier haal ik veel plezier uit!


 

Het nieuwe jaar 2012 ligt voor ons...



Zalig Nieuwjaar staat er op deze oude kaart. 



Allemaal een fijne oudejaarsdag! En ik wens jullie een gezond en gelukkig 2012!


Tot in het nieuwe jaar!

Maaike 

7 opmerkingen:

  1. Ook voor jou een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012!
    Tot volgend jaar.....

    Lieve groet,
    Harriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geniet hier bij jou hoor Maaike..ga lekker door met bloggen.
    Ik wens jullie ook een mooi en warm 2012.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien dat jullie je droom uit hebben laten komen!

    Fijne jaarwisseling gewenst en een gelukkig, gezond en liefdevol 2012.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook voor jullie een heel goed en gezond 2012!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel fijn jaar gewenst en nog heel veel blogplezier.

    liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wilde je ook nog even een heerlijk nieuw jaar toewensen.
    Heerlijk he dat je ergens over droomt en dat je je droom dan uit laat komen, geniet er van meid, niets is lekkerder dan een eigen bedrijfje waar je je hele hart aan kan geven.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi maaike!
    Leuk om je blog te lezen, ik heb je inmiddels vermeld bij mijn nieuwe blog (naast mijn site toch ook maar een blog begonnen, ik kon het niet laten!)Mooi om te kunnen uitvoeren waar je van droomt! Een heel goed, gezond en creatief 2012 gewenst!
    groetjes, jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje!