zaterdag 3 november 2012

Briefjes in de hoed!


Het is alweer november, dus tijd om de winnaar van mijn give away bekend te maken!
Bedankt voor al jullie leuke reacties op de give away! Gelukkig hoef ik niet zelf te kiezen ;). In onze kast in de woonkamer staat een hoedendoos, met een oude hoed. Deze heb ik pas in Frankrijk op een brocante markt gekocht. 




Alle briefjes in de doos (bolhoedje is toch niet zo groot!) en er eentje pakken. En.................. de winnaar is............


Eefie van de blog Eefies day. Eefie als je mij je adres even mailt, dan zorg ik dat het pakketje naar je toe komt! 





Een fijn weekend! Groeten Maaike

9 opmerkingen:

  1. dank je wel maaike voor het geven van deze give away en natuurlijk eefie van harte gefelies'lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Maaike, ik las net je berichtje...lees ik het goed????
    Wat leuk zeg dat ik gewnnen hebt, maakt mijn dag helemaal goed...dank je wel voor het organiseren en ik ga je mijn adres sturen!!!!!
    Ik kijk ernaar uit hoor!!!

    Fijn weekend en een lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Eefie, wat leuk voor je!!! En maaike jij ook bedankt. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat Eefie de give away heeft gewonnen.
    Ik gun het haar zo van harte.
    Whow... de hoedendoos met hoed....echt prachtig.

    Fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat ontzettend leuk voor Eefie!!

    fijn weekend!
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste Maaike,
    Eefie gefeliciteerd met je giveaway!
    Fijn weekend nog.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke give away, Maaike! Eefie...van harte!

    Fijne zondag

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eefie gefeliciteerd en Maaike bedankt! Je kamer heeft een leuke make-over ondergaan.

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat voor de winnaar! En jij bedankt voor je give-away. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje!